Kalite Politikası
22 Mart 2022

KALİTE POLİTİKAMIZ

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNE VE MEVZUATA BAĞLI KALARAK SÜREKLİ İŞLEYİP GELİŞMEK VE BÖYLECE BÜTÜN HAK SAHİPLERİNİN MEMNUNİYETİNİ ARTIRMAKTIR GÜLER YÜZLÜ YETENEKLİ BİLGİLİ VE DENEYİMLİ EKİBİMİZLE ‘’SAĞLIĞINIZIN SAĞLIĞIMIZDIR’’ İLKESİYLE SÜREKLİLİĞİNİ SAĞLAMAKTIR.

DEĞERLERİMİZ

HERKESE EŞİT YAKLAŞIM SEVGİLİYEREK SÜREKLİLİK KOLAY ULAŞILABİLİR HİZMET OLANAKLARIYLA HASTA, HASTA YAKINI, ZİYARETÇİ VE ÇALIŞANLARI BİLGİLENDİREN, ÇAĞDAŞ STANDARTLARDA EKİP ANLAYIŞIYLA HİZMET VERMEKTİR.

ETİK DEĞERLERİMİZ

  • KURUMSAL ETİK DEĞERLER
  • ŞEFFAFLIK
  • DÜRÜSTLÜK
  • TARAFSIZLIK
  • TOPLUMUN ÇIKARLARINI KORUMAK

ÇALIŞANLARIMIZIN ETİK DEĞERLERİ

  • DÜRÜST İNSAN VE İNSAN HAKLARINA SAYGILI SABIRLI VE ANLAYIŞLI
  • DUYARLI ADİL VE EŞİT DAVRANAN SAMİMİ VE GÜVENİLİR.

Hastanemiz İçin:

Öncelikle insan haklarına saygılı olmak.
Hasta ve çalışan memnuniyeti ve güvenliği doğrultusunda hizmet vermek.
Hastane çalışanlarının gelişimini her zaman desteklemek. 
Yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini vermek.
 Çalışmalarımızı devamlı geliştirmek ve hedeflediğimiz kaliteye ulaşmak.
 Hasta bakımı ve yönetimi standartlarını oluşturmak ve bununla birlikte sürekli iyileşmeyi sağlamak.  

Çalışanlarımız İçin: 

Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak. 
Huzurlu, içten, samimi, etkin ve verimli bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkarmak. 
Çalışanlarımızın hastanemizi benimsemesini sağlayarak verimliliği arttırmak.  
Hedeflerimizi gerçekleşmesi için çalışanlarımızı bilinçlendirmek.

Hastalarımız İçin:

Hizmet ettiğimiz hastanın en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükselterek hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak.
Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak. 
Hastalarımız için en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri kullanmak. 
Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.
Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek. 
Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak. 
Hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamak. 
Hastalarımızı da çalışanlarımız gibi hastanemizin eğitimlerine katılımını sağlamak.